Gordies have no fear windows is here..

Tell us your favorite jokes, or just show us the funny link you've found!

Gordies have no fear windows is here..

Postby Genna on Fri Feb 17, 2006 6:01 pm

Image

haha
Image
User avatar
Genna
Experienced Member
 
Player: SoupDragon^
STEAM_0:1:473105
 
Posts: 1304
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:20 pm
Location: Kettering

Postby Jazza on Fri Feb 17, 2006 6:11 pm

lmao! exactly how i talk :D

I want the gerodie windows instead :(
Image
User avatar
Jazza
UKCS Sponsor
 
Player: Jazza
STEAM_0:0:5035245
 
Posts: 6733
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:55 pm
Location: Newcastle, UK



Image

Postby DeanX on Fri Feb 17, 2006 6:47 pm

omg, sorry but the geordie accent makes me laugh sooooooo much!!
*UKCS Old School*
DeanX
UKCS Admin
 
Player: DeanX
STEAM_0:0:4858412
 
Posts: 9866
Joined: Thu Oct 14, 2004 1:17 am
Location: Manchester

Postby pzych0 on Fri Feb 17, 2006 7:17 pm

lmfao that is quality.

IE = Porn :)
Image
User avatar
pzych0
UKCS Sponsor
 
Player: dns
STEAM_0:0:4292787
 
Posts: 4078
Joined: Mon May 09, 2005 6:49 pm
Location: Univ. Sheffield

Postby Azzy on Fri Feb 17, 2006 7:20 pm

I deent nah wetha am insulted or over joyed!

bring on the geordie windaz, cud do wi a new instalation :P

(GEORDIES RULE) dont we jazza
Forum Moderator
CSS Admin
Use the UKCS Uploader to upload images/files.
User avatar
Azzy
UKCS Admin
Moderator
 
Player: Azzy
STEAM_0:1:7114108
 
Posts: 7665
Joined: Thu Oct 20, 2005 9:53 am
Location: South Shields, near Newcastle, UK



Image

Postby Elmer the Fudd on Fri Feb 17, 2006 9:30 pm

azazeal wrote:(GEORDIES RULE) dont we jazza


damn right we do :P

geordie windaz ftw
Image
Elmer the Fudd
UKCS Sponsor
 
Player: Elmer
STEAM_0:1:6215187
 
Posts: 2074
Joined: Tue Jul 05, 2005 3:46 pm
Location: Bonnie Scotland :D

Postby UK_sniper on Fri Feb 17, 2006 9:34 pm

man thats a classic : )
Long Time UKCS Supporter, Retired Mod & Snr Admin
User avatar
UK_sniper
UKCS Life Sponsor
Admin (Retired)
 
Player: UK_Sniper
STEAM_0:0:6007153
 
Posts: 9865
Joined: Sat Aug 20, 2005 7:24 pm
Location: Witham



Image

Postby Hu Flung Pu on Fri Feb 17, 2006 9:52 pm

Hilarious...































not
Image
User avatar
Hu Flung Pu
Experienced Member
 
dawdr3rw3fs
 
Posts: 1117
Joined: Thu Sep 15, 2005 10:28 pm
Location: Chinaman's Knob (Australia)

Postby Mez on Fri Feb 17, 2006 10:25 pm

Rofl i thknk hung is a geordie!!!


I loved it mind u :lol:


User avatar
Mez
Old Timer
 
Player: Mez^
STEAM_0:1:3620511
 
Posts: 8638
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:41 am
Location: Somewhere in the South...



Image

Postby Elmer the Fudd on Sat Feb 18, 2006 1:06 am

meh hu pu its just a laugh mate :D i found it funny :lol:
Image
Elmer the Fudd
UKCS Sponsor
 
Player: Elmer
STEAM_0:1:6215187
 
Posts: 2074
Joined: Tue Jul 05, 2005 3:46 pm
Location: Bonnie Scotland :D

Postby kuma on Sat Feb 18, 2006 1:33 am

Hehe good 1 :D

They were going to bring a version out in scottish, but the scots were to tight to buy it :P
Image
User avatar
kuma
UKCS Sponsor
 
Player: Kuma
STEAM_0:0:5256029
 
Posts: 3056
Joined: Wed Dec 22, 2004 11:58 am
Location: Reading, Berkshire, England

Postby Hu Flung Pu on Sat Feb 18, 2006 2:31 am

Elmer the Fudd wrote:meh hu pu its just a laugh mate :D i found it funny :lol:


yeah generalising all people from newcastle as complete idiots is funny isnt it
Image
User avatar
Hu Flung Pu
Experienced Member
 
dawdr3rw3fs
 
Posts: 1117
Joined: Thu Sep 15, 2005 10:28 pm
Location: Chinaman's Knob (Australia)

Postby Genna on Sat Feb 18, 2006 2:57 am

Hu Flung Pu


if you dont like it, dont post.

its people like you who ruin jokes like this.

dont post again.
Image
User avatar
Genna
Experienced Member
 
Player: SoupDragon^
STEAM_0:1:473105
 
Posts: 1304
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:20 pm
Location: Kettering

Postby Death on Sat Feb 18, 2006 3:03 am

lets get em boyz!

even tho live like 15 mins from newcastle, im sunderland through and through, tho ive been told i soemtimes have geordie accent but no where near as bad as some peeps with wey I maaaaaan!
Mr. T and Chuck Norris once encountered each other on a lonesome British path. Before the inevitable battle could begin, the earth shit itself and created Scotland.


Image
User avatar
Death
UKCS Life Sponsor
 
Player: bo$$m4n
STEAM_0:1:2896568
 
Posts: 3254
Joined: Tue Oct 19, 2004 11:49 am
Location: Durham, UK

Postby woogie on Sat Feb 18, 2006 3:41 am

Hehe, thats pretty funny.
Nice find.


User avatar
woogie
UKCS Life Sponsor
 
Player: Woogie
STEAM_0:1:6203061
 
Posts: 7490
Joined: Wed Mar 09, 2005 12:10 am
Location: x-fire - woogie211

Postby Hu Flung Pu on Sat Feb 18, 2006 10:47 am

Genna wrote:Hu Flung Pu


if you dont like it, dont post.

its people like you who ruin jokes like this.

dont post again.


i'm sorry, but it's not even the joke that bothers me, it's the fact that in this 'democratic' community, you can get away with taking the piss out of a certian group of people however when i post a light hearted joke about muslims i get warned by admins and my post removed... yeah makes so much sence doesnt it. looks like the reasons i left stopped posting here in december are creeping back up on me.
Image
User avatar
Hu Flung Pu
Experienced Member
 
dawdr3rw3fs
 
Posts: 1117
Joined: Thu Sep 15, 2005 10:28 pm
Location: Chinaman's Knob (Australia)

Postby Mez on Sat Feb 18, 2006 10:50 am

Lets not kill a thread by posting like this.

The reasons Hung posted make sense. However certain things right now are very delicate and sensitive. Im not saying that one takes priority over others im just saying that some degree of political correctness must be addressed by the admins. This is hard to do.

Lets not post anymore about whether this is right or wrong but simply draw a line under it. threads get killed by things that can be kept to a PM.


User avatar
Mez
Old Timer
 
Player: Mez^
STEAM_0:1:3620511
 
Posts: 8638
Joined: Tue Jul 13, 2004 10:41 am
Location: Somewhere in the South...



Image

Postby Jazza on Sat Feb 18, 2006 10:51 am

I found it funny, printed it off and took it to the pub and all laughed :D. Pitty doesnt say nothing about brown ale :( (eventho i dont like the stuff). But still good fine gen :D

Jazzy
Image
User avatar
Jazza
UKCS Sponsor
 
Player: Jazza
STEAM_0:0:5035245
 
Posts: 6733
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:55 pm
Location: Newcastle, UK



Image

Postby - N e O - on Sat Feb 18, 2006 2:26 pm

lmao 'haweh' as start button, class. im not geordie but i do say aye a lot :roll:


User avatar
- N e O -
UKCS Sponsor
 
Player: Young Sandwich
STEAM_0:1:3590451896
 
Posts: 5315
Joined: Sun Jun 27, 2004 12:46 am



Image

Postby SuperTrainer on Sat Feb 18, 2006 3:21 pm

Hu Flung Pu wrote:
Genna wrote:Hu Flung Pu


if you dont like it, dont post.

its people like you who ruin jokes like this.

dont post again.


i'm sorry, but it's not even the joke that bothers me, it's the fact that in this 'democratic' community, you can get away with taking the piss out of a certian group of people however when i post a light hearted joke about muslims i get warned by admins and my post removed... yeah makes so much sence doesnt it. looks like the reasons i left stopped posting here in december are creeping back up on me.


this IS a democratic community. making, as u put it, a "light hearted" joke about muslims isnt on as it can cause all kinds of problems. just look at the news recently with those "cartoons" and all the trouble theyve caused. no offence was meant by them but it still caused it because the muslims dont believe in idolity and "praising" pictures. as decent ppl we have to respect that.

you've said that u aren't bothered by this joke, so why kick up all the fuss about it? if you and all the other geordies had complained about it then i KNOW it wouldve been moved. but seeing as no1 has complained, not even you, its not getting moved. also, the other geordie people on these forums have posted saying how funny they found it.

tbh i think u need to chill out. life is too short to take things uber serious. im a yorkshireman and i find jokes about flat caps and whippets funny. ive also got a big nose and im the first person to take the piss out of myself. you need to develop the ability to poke fun at yourself and relax. dont take everything to heart and personally.

Andy
Here he comes to save the day!!!!!
SuperTrainer's on his way!!!!
Image
webcam with me, i wanna see u dance naked with a chicken on ur head
User avatar
SuperTrainer
UKCS Life Sponsor
 
Player: pudding
STEAM_0:1:2549383
 
Posts: 3728
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:29 pm
Location: Nr. Leeds, UK

Next

Return to Comedy Club

Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 7 guests